UPS & zakon o odpadech & sample integracu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

Dorby den.
   Hledam nekoho, kdo by mi pomohl s ozivenim zesilovace, ktery jsem si
pokusil vlastnorucne sestavit. Je tvoren dvema moduly firmy EZK, vykonova
cast je z Obvodu TDA2005 a korekcni predzesilovac je z TDA1074. Po sestavni
to vydava nejake zvuky ale nehraje. Dochazim k zaveru, ze jsem si dal latku
prilis vysoko a nemel jsem se poustet do neceho, cemu moc nerozumim. Nechce
se mi ale tu stavbu uplne zavrhnout, kdyz uz to stalo tolik penez. Proto
hledam nekoho, kdo tomu rozumi vic nez ja, jestli by mi s tim za nejaky
rozumny peniz nepomohl.

S pozdravem

Jan Babjak
jaybee@volny.cz