Ozivovaci proces NiMH baterie

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:34:45 CET 2004

On Sat, 21 Sep 2002, Marek Pavl? wrote:

> Sakra, to je rana.
> Takze za studnu, ktera se pouzivala od doby Masaryka
> nakonec budu v EU muset platit vodne a stocne.
> Jasne, to stocne chapu, protoze ta voda nekam musi jit,

Nemusi - muzete mit vsakovaci jimku zvanou zumpa, nekde nemate vubec
kanalizaci.

> ale vodne? Doufam, ze kdyz z ni mudu muset platit dan,
> tak alespon jednou(treba za pet let) prijde nekdo,
> kdo mi tu vodu otestuje. Ale toho se nedockam, ze?

Dockate, ale neprijde nekdo aby Vam vodu otestoval nybrz bude od Vas
pozadovat glejt ze ve studni je voda v poradku, jinak Vam ji zakaze
pouzivat :-) Tak to chodi ...

> Ono by valstne bylo zajimave vedet, jestli budu muset platit za destovou
> vodu,

I takove navrhy uz byly - mimochodem mam pocit ze vetsim firmam VaK uctuje
stocne za ekvivalent plochy pozemku a prumernych rocnich srazek (ono to
stejne tece do kanalu).

Ja myslim ze v dalsi fazi by se mohla zavest dan za spotrebu slunecniho
svetla a v letnich mesicich jeste opalovaci prirazka (podle povrchu tela).