Ozivovaci proces NiMH baterie

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:34:44 CET 2004

Zdravim.

Panove, v novem aku je vzdy dost "materialu" navic
a jak se pouziva, tak se proste zplynuje a uz nemuze
slouzit k funkci, tedy kapacita aku klesa. Tedy obnoveni
aku jedine u "oteviratelneho", ktery se da dolit atd.,
ale to neni tento pripad, tedy koupit nove aku je na miste.

Da se treba "lecit" aku, kdyz je vyzkratovany a to s ruznym
uspechem, ale uprimne receno bych si treba do era nikdy
nedal aku, ktere uz jednou zradily. Bracha (ne vinou aku)
si zapichl model v rychlosti pres 100km/h asi tak 2m
od sebe a to si myslel, ze dela pro bezpecnost co lze.
Kdyz si predstavite vrtuli podobajici se cirkularce, jiste
kazdy pochopi, proc nekde i na zdravi aku muze hodne
zalezet i Vase vlastni zdravi. (Jen maly priklad co muze
zpusobit zavada i kdyz treba nedojde k expozi.)

A pumpovat obri proudy do spatneho aku je jako odjistovat
granat v ruce bez umyslu jej odhodit.

Kdysi mi bouchly NiCd a casti plastu ve kterem byly jsem
hledal po cele mistnosti. Nastesti tam nikdo v dobe exploze
nebyl, ale proud co do nich tekl nebyl ani zdaleka tak brutalni,
jak tady nekdo doporucoval. Proste fakt bacha na aku,
zdravi ma vetsi cenu nez par set za nove aku a nove oci
uz si asi koupite tezko.

--
Jiri Bezstarosti