Mirne OT: GPS prijimac

Igor KOPRIVA xKoprivaI
Středa Březen 17 14:24:55 CET 2004

Ahoj vsichni,

chystam se objednat vetsi mnozstvi GPS prijimacu FV-18 od San Jose
Navigation s vestavenou antenou. Pokud se nekdo chcete pridat a vzit si par
kousku treba na testy za nakladovou cenu 70-72USD, mate sanci. Velikost je
42x28x13mm s integrovanou antenou a backup lithiovou baterii. Konektor
interface je 7pin Molex a v dodavce je i kablik pro zapajeni do DPS s
protikusem.Prijimac je 12 kanalovy s vystupem dat NMEA0183 v 2.3. Napajeni
5V a spotreba max 650mW.

Pokud to nekoho zajima, hodil jsem k tomu do uschovny nejake blizsi
popisky - trosku v raw forme :-).
Tady je identifikace:

    ??slo z?silky:Uschovna3dc1323eaf1c9
    Datum ulo?en?:14:38 31.10.2002
    Zpr?va pro p??jemce:Informace k GPS prijimaci s integrovanou antenou.
    Ulo?en? soubory:fv18.zip (33624 bajt?)
    Sv? soubory si m??ete z elektronick? ?schovny vyzvednout b?hem
n?sleduj?c?ch 14 dn? na URL
    http://www.uschovna.cz/vydej.php3/Uschovna3dc1323eaf1c9

Mozna mi nejaky kousek zustane na zapujceni, takze kdo ma zajem jsem
waiting.

Prosim odpovedi privatne na kopriva@navicom.cz .

Omlouvam se za mirne OT prispevek.

Bye,