CCD kamera, upresneni

Kice kice
Středa Březen 17 14:24:55 CET 2004

> Uz jsem dospel k tomu, ze ten cip je 1/4 palce,
> ale jak tedy spravne prevest f na 35mm ekvivalent? Tusim ze 35mm je vyska,
> kdezto 1/4' je sirka policka? Lubor

Pri porovnavani sa berie pomer ohniskovej vzdialenosti k
uhlopriecke obrazu. 35mm film ma obrazove policko 24 x 36mm ->
uhlopriecka je cca 43mm (zakladny objektiv sa preto pouziva s
f=50mm, u formatu 6x6 je zakladny objektiv 80mm)
Predpokladam, (nie som si isty)  ze 1/4 palca je tiez ulopriecka
CCD, pomer stran je 4:3, takze viete spocitat rozmery. Zakledny
objektiv by mal byt 6mm (!!!), takze akekolvek objektivy z
kinofilmoveho fotoaparatu by boli hooodne tele.
Kice