Kde sehnat elyty 15u/6.5V ???

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:46 CET 2004

Nemusite se hned vztekat. Pripominate mi velice jednoho uzivatele z
konference linux@linux.cz, kteremu dnes uz nikdo neodpovi. Za poskytnute
rady vedouci k reseni jeho problemu jeste sproste vynadal.

Z nasazeni kondu je zrejme, ze jsou zatezovany impulsnimi proudy (kde na
mainboardu nejsou, ze?), tedy berte rady ktere vam se tu poskytly jako
platne. Za rucicku vas vodit nemusime, tedy postouchnuti kterymi jste byl
obdaren ucastniky konference mnohdy bohate staci. A pokud nestaci, tak se
proste slusne zeptate na podrobnosti.

Pomijim zde fakt, ze vam nekdo napsal i vyrobce vhodnych kondu. Nechcete
abysme vam je objednali a poslali domu?

Omlouvam se vsem, ktere jsem popudil, ale nedalo mi to.

JL.

----------
Odes?latel: konfera@email.cz
> Vychazite zrejme z mylneho predpokladu, ze kapacita a napeti jsou jedine
parametry kondenzatoru.

> J. Hanzal

A to Vam rikal kdo, nechte si s prominutim takove poznamky pro sebe, nikdo
neni na ne zvedavy.
Uz Vas vidim jak promerujete dalsi parametry kondiku na odvarenem kusu.
Uvedl jsem jen to co vim a co je mozne zjistit z toho poskozeneho kusu,
vyrobce jsem neuvadel, protoze to bych uz vubec nic nesehnal.

> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> Datum: 04.11.2002 20:32:33
>
> Kdyz tam date 15u/16V nic nepokazite, spis naopak vam tam vydrzi dele.
>
> JL.

To je jasne, ze vyssi napeti nebude na skodu, zalezi pak jenom na velikosti
pouzdra resp. rozteci vyvodu.
Ale i tak jsem takove kondy nikde nevidel. Dival jsem se po hodnotach i 50V
a vice a nikde nic.

Andrzej Wantulok