FW: OT mycka nadobi

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:24:46 CET 2004

Zdravim,
asi tak pred rokem jsem zpravoval taky jednu mycku. Delala neco
podobneho, vzdycky, kdyz napustila, okamzite vypustila. Trvalo mi to
tenkrat par veceru, nez jsme na to prisli. Na snimani hladiny se tam
pouzivaly dva snimace, ktere urcovaly dve ruzne hladiny. Prvni hladina
vypinala napousteni. A druha zapinala vypousteni (docela podrobne jsem
tenkrat studoval programator a dokonce si i kreslil graf stavu, abych se
do toho dostal a tenkrat jsem usoudil, ze ta druha hladina je, kdyz
ochlazuje teplou vodu pred vypoustenim, tak aby nepreplnil mycku).
No a stalo se, ze blbe tesnily hadicky do snimacu, zmenily se tlaky a
tim se zmenily i hladiny. Doslo proste k jejich prohozeni. Takze nez
zareagoval prvni, ktery mel vypnout vodu, zacal ten druhy vypoustet.
Celkove to pak delalo docela zvlastni divy.
Ale povedlo se opravit a beha dodnes.

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853