redukce S-video do TV

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:08 CET 2004

Dalsi moznost je utilita primo od vyrobce disku. Ze stranek vyrobcu
je mozne si vetsinou stahnout programek ktery vam ten disk
zpristupni. Problem pak jen nastane pokud se zacnete hrabat do boot
sektoru nebo zacnate delat nejake nepatricne operace, program muze
zkolabovat a vy prijit o vsechna data. Jinak jak jiz bylo receno,
ackoli si stary motheboard nevi s diskem rady a nenajde ho, W2000 a
novejsi OS si ho vetsinou sami nadetekuji, jen ho pak nemuzete
pouzivat jako bootovaci.
> Od: "Pavel Hudecek" <pavelhudecek@seznam.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 19 Nov 2002 19:07:25 +0100
> P?edm?t: Re: velky disk do starsiho HW
>
> Hranice jsou 8 GB a pak 32 GB (brzy asi prijde i 128).
> Problem muze nastat pri detekci BIOSem. Pokud mate
> rozumny OS (Linux, Windows NT, 2k, XP) a nebudete
> z tohoto disku bootovat, melo by stacit nastavit v setupu
> ze tam zadny takovy disk neni.
> Pokud z nej chcete bootovat, rozdelte disk na 2 partisny,
> z nichz prvni bude nejmensi, jak to jen pujde a bude na ni
> [...]

Ak?n? nab?dka Volkswagen Polo nyn? na Volkswagen Leasing s nulov?m nav??en?m a akontac? ji? od 30%.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.volkswagen.cz/podzimnifascinace