Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Egon hv-news

Obdobu selfprogrammingu ma vice mikrokontroleru ruznych vyrobcu, napr.
Hitachi to mela uz u 8-mi bitu nekdy pred 5-ti lety.
 V manualu V850 jsem se docetl, ze potrebuje vnejsi programovaci napeti (7,8
V), ktere se pripojuje az po spusteni programovaci rutiny (pripojovani musi
byt ovladatelne programove). Dela se to vnejsim obvodem pomoci nektereho
volneho portu. Selfprogramming umi mazat, programovat a verifikovat. U verzi
s FLASH vetsi nez 128 kB (2 bloky FLASH) se doporucuje samoprogramovat pouze
2. blok.
Pan Pulpan by to popsal presneji, ale zda se, ze se mu nepodarilo do
konference dorucit odpoved.
Ctirad Konecny