kde koupit male vetracky

devik devik
Středa Březen 17 14:23:44 CET 2004

Mate nekdo zkusenosti s multisim2001 (simulace el.obvodu) ? Ja se v tom zkousim neco udelat, ale chova se to strasne divne. Mam jednoduchy RC oscilator s 7404 a k nemu pripojeny osciloskop, ale ten osciloskop mi stale ukazuje ze to kmita na stejne frekvenci ikdyz zmenim R nebo C a take se to zapojeni zacne chovat uplne jinak, kdyz tam je napr. o jeden junction(spojovaci bod) vice (po odstraneni propojeni). Chova se to tak zahadne pouze me a nebo to je u tohohle programu normalni ? Zkousel jsem i MicroCap a ten je si myslim teda dost dobrej oproti tomuto.

Milos