RE: vývojové prostøedí

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:23:44 CET 2004

to co hledate se jmenuje Soukup Graphic Preprocessor. Dela(l) to ing. Soukup
z Uherskeho Hradiste (je to ten samy co delal baltazara),
mrknete sem: http://www.sgp.cz/new/index1.asp. Pokud je mi z davnych dob
znamo, existuji verze pro pascal i pro C. Ale to uz je davno. Je nutne se
zeptat
d.
David Belohrad, Div. PS/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.79.73.50937

From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: 26. listopadu 2002 10:23
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: v?vojov? prost?ed?

Dobr? den,

nev?te nekdo o programu, ktery by umel

* nakreslit v nem vyvojovy diagram
* jednotlivym "kostkam" priradit kousek programu (nemam predstavu ale o
vetveni)
* cele to pak poslepovat a dat na vystup kompletni kod
* ktery se pak prozene prekladacem a supne do simulatoru
* byl zadarmo

No pokud takoveho nic neni, tak se asi vratim k papiru a tuzce, ale myslim
si, ze by neco takoveho mohlo docela dobre existovat.

Prekladac a simulator pro x48 jsem uz nasel, trosku jsem si s tim hral, ale
od doby co jsem ja programoval (papir-tuzka), tak nejak neumim zadavat
prikazy assembleru (tedy ne instrukce programu, ale instruovat samotny
prekladac - jedine co chapu je ORG, DB a DW). Neni nekde nejaky popis?

Diky, JL.