USB->RS232

Martin Novotny martinn
Středa Březen 17 14:29:01 CET 2004

to je jako s datovym kabelem k mobilu. taky stoji celkem dost,
navic pokud je original, noname uz stoji min a na soucastky to je
za babku.

stavet se to vyplati fakt v pripade ze si chce clovek hrat nebo
potrebuje nejakou specialku (palm-mobil) a nechce tam mit milion
redukci. viz www.volny.cz/kratinoska.

martin

> [...]
> vsechno mikropajkou, tedy kdyz se podivate jak se
> to zapojuje, verim, ze take zadny navrh potrebovat
> nebudete. A pokud to chcete pro komerci, pak je jiste
> nutny profi navrh desky, ale ten byste jiste od nas nikoho
> zdarma nechtel.
>
> Jiri Bezstarosti
>
>   ----- P?vodn? zpr?va -----
>   Od: Michal
>   Komu: hw-news@list.gin.cz
>   Odesl?no: 10. kv?tna 2002 13:46
>   P?edm?t: USB->RS232
>

>   P?evodn?k USB-RS232 v kr?m? stoj? kolem 1200K?. Jsou to zlod?ji, proto?e kdy? si spo??t?m sou??
stky tak to vyjde podstatn? levn?ji. Obvod  FT8U232AM 200K?, konektory a DPS to m?me 300K?-350K?.
>    Nem?te n?hodou n?kdo hotov? plo???k nejl?pe s USB konektorem z GM, kter? by jste byl ochoten z
ve?ejnit?
>   Michal

ing. Martin Novotn?