USB->RS232

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:42 CET 2004

> Dalo by se nekde stahnout schema, nebo plosnak ????

Na http://www.ftdichip.com/ najdete opravdu vsechno co je potreba
(tedy kromne navrhu plosnaku, ale ten je fakt jednoduchy).

Ty vyvody z chipu jsou umisteny tak, ze kdyz jsem delal desku (je to
opravdu jen velice malo soucastek), jen jsem si to prekreslil zhruba
na papir (schema), aby mi to vyslo a plosnak byl jasny - fakt neni
co resit. Mohl bych to hodit do elektronicke podoby, ale cas nedovoli
a myslim ze ani velikost desky (byla pro pokus) by se nikomu moc
nelibila ( 55 x 55 mm). Jinak USB konektor jsem v GM nekoupil, protoze
ten pro zarizeni do desky nemeli a tak jsem ustrihl kablik ze stareho
USB gamepadu a pripajel primo kablik a prilepil jej nasledne k desce,
abych si ho nahodou neutrhl.

Koneckoncu ta deska co jsem ji vyfotil na:
http://www.bezstarosti.cz/elec/ft8u232am/ft8u232am.htm prosvita,
takze domyslet co videt neni podle schematu moc prace neda a je
z toho i videt, ze cele spoje jsou skoro jen hvezdicka od integrace :).
Schema je skoro stejne s uvedenym PDF u vyrobce, jen v popisu uvadim
nejake drobnosti, ktere se snad mohou hodit vedet.

--
Jiri Bezstarosti