emulator

Michal krestan
Středa Březen 17 14:28:41 CET 2004

>Minimalne by stalo za to, ten figl zverejnit (treba na www.hw.cz, nebo
>na www.mcu.cz). Vtip je v tom, ze k emulatoru je treba take vyvojove
>prostredi a to by zabralo vice casu, nez ta HW konstrukce.
>Pavel Brychta

Muzu o tom neco napsat, ale dost me zajima efektivnost toho navrhu, tedy
myslim tim, jestli to k necemu bude, nebo si to opravdu udelam sam pro svou
radost. Ja mam jak vlastni prostredi, tak vlastni emulator, ale je to pro
jiz zminenou OKI85C154, ktera neni dostupna a i tak byla extremne draha (dal
jsem za ni temer 4000Kc).

            Michal