emulator

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:50 CET 2004

Minimalne by stalo za to, ten figl zverejnit (treba na www.hw.cz, nebo
na www.mcu.cz). Vtip je v tom, ze k emulatoru je treba take vyvojove
prostredi a to by zabralo vice casu, nez ta HW konstrukce.
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Michal
Sent: Wednesday, May 08, 2002 1:05 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: emulator

Mam jeden takovy dotaz. Jelikoz emulace obvodu rady x51, ted nemyslim
Dallase, ale puvodni radu x51 se vetsinou resila pomoci OKI85C154, nebo
jineho emulacniho obvodu, tak jsem dospel k zajimave veci. Podarilo se
mi prijit na jednu ze skrytych funkci na jednom z klonu x51, ktera by
umoznila pomerne vhodne vyuzit tento obvod tak, ze za pouziti par malo
externich obvodu by byla moznost emulovat vnitrni pamet programu.
Vyhodou je to, ze cele by to bylo cenove pod cca 300Kc, coz ve srovnani
(a to nejen cenovou, ale i s dostupnosti) emulacnich obvodu, jako je
treba OKI, tak docela stoji
za to. Vysledek by prinasel pouze jedine omezeni a to, ze by nebylo
mozne v programu pouzit instrukce PUSH P0, XCH A, P0 a DJNZ P0, rel.
Samozrejme jen za predpokladu, ze by se jednalo o adresu brany P0, pro
ostatni adresy by zde nebylo omezeni. Ma dnes jeste cenu neco takoveho
bastlit, nebo to mam nechat jako mrtvou vec ?
Ja jsem tvoril svuj vlastni emulator pro x51, ale bohuzel jsem to
bastlil s tou zde uvedenou OKI85C154, ale to uz je jednak mrtvy obvod a
jeho cena je zcela extremni.

            Michal