Jak by se Vam libila komunikace ?

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:30:35 CET 2004

Nechci rypat, ale MCU pokud chcete vycitat jen jedno cidlo je zbytecny.
Kolega SW mel udelanou ctecku na Dallasy jak na printrport, tak na RS232 s
to vzdy nekolika malo soucastkami (R, C, D, T), ktere se vlezly do krytky
Cannonu. K tomu mel udelanou komponentu v Delphi, akorat co vim, pro
dodrzeni casovani byla komunikacni rutina napsana v assembleru. Cena HW:
~50,-Kc , cena prace a SW: doplnte si sami.
S pozdravem Jiri Polasek