AT Tiny Fuses and Low Voltage Programming

Jiri Libra jlib7328
Středa Březen 17 14:30:35 CET 2004

Dobry den,

potreboval bych vyresit problem idiotenfest zadavani delsiho retezce
(hesla). Napadlo mne pouzit neco jako vysilac DO pro centralni zamykani aut,
jenze pres IrDA (abych to mohl cist pres IrDA port notebooku) a s moznosti
vlozit toto heslo programove rovnez pres IrDA port (aby se to snadno
modifikovalo). Neco podobneho je k dispozici u DECROSu (infrared Security
Box), ale pro to, nac to potrebuji, je to zbytecne drahe (3000 Kc/kus) a
navic je to spojene s jejich sifrovacim SW, ktery nepotrebuji. Nevite nekdo
o necem hotovem ? Melo to byt co nejmensi, idealne jako privesek ke klicum,
potreboval bych toho vyhledove tak 10 ks. Zabezpeceni prenosu neni potrebne.
Pokousel jsem se najit neco Googlem, ale nepodarilo se mi vymyslet vhodnou
kombinaci vyhledavacich slov...
A jeste jeden problemek, ktery je mozna trosku OT - manzelka si preje
vyrobit malou pokojovou skalku s praminkem vody, a po mne chce, abych
zajistil, ze ta voda potece do kopce :-)). Potreboval bych tip na nejake
malicke cerpadlo, co nejtissi (nejlepe nehlucne :-)), s minimalni spotrebou,
aby se dalo zivit NiMH clanky dobijenymi fotoclankem. Vykon staci minimalni,
odhadem tak 0,2 l/min.

Za kazdy tip v obou dotazech predem dekuji.

Zdravim

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz