Re: polomrtvy aku v aute

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

Zadrz, nic zatim nekupuj.
1)V pripade smrti po jizde zmer napeti na baterce, primo na olovenych
kontaktech od kterych jdou kabely - voltmetrem nebo aspon zarovickou
zda sviti. Pokud 0 voltu, pak je preruseny clanek v baterce a zrejme
pomaha s baterkou zatrast. To je na novou baterku.
2)Je-li namerene napeti na olove a na svorce ne (starteru) - pak jsi
vyhral a staci ocistit kontakty a utahnout svorky, vymenit kabel.
3)Pokud je namerene napeti na olove i kontaktu mensi nez 12 V,
pristrojove kontrolky trochu sviti, pak stoji za to to zmerit pri
behu motoru. Na olove by melo byt razem vic nez 14 V. Pokud neni,
zmer to na regulatoru abys zjistil zda to neni na kabelazi ci
kontaktech.
 Neznam znacku vozu, ale bud opatrny a radeji nerozpojuj kabelaz.
Jsou vozy kde jizda s rozpojenou kabelazi ci odpojenou baterkou
znamena zniceni altern?toru ci casti elektryky.

Radek

Jaro prichazi .... Prazske jaro 2002 zahajuje 12. kvetna. Vstupenky jiz od 100,- Kc v pokladnach Ticketpro, Rudolfina a Prazskeho jara. Vice na http://www.festival.cz