Kontrola procesoru

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:54 CET 2004

Spise nez test CPU bych doporucoval test casti programu, tedy pokud je
dosti pameti.
Ma to tu vyhodu, ze takovi test je tam jiz na porad a kdyz upravujete
program, tak vlastne
zkontroluije jestli se neposkodila jina cast programu.
Kdysi davno jsem psal test na pamet, ale bylo to tim ze dochazelo k chybam
(spatne zapojeni)
a smysluplny test pak trva i nekolik hodin.
Testy se hodi vzdy, ale jen zvysuji pravdepodobnost odhaleni chybi,
nezaruci, ze je vse OK.

	Slavek

> Ahoj,
> Existuje zp?sob jak otestovat jednotliv? funkce procesoru?
>     Chci zav?st kontrolu syst?mu po zapnut? nap?jen?. Pou??v?m 51 a PICy.
>    N?co m?lo jsem u? na?el. M?m n?jak? algoritmy na test RAM (chci je
pou??t pro vnit?n? iextern? RAM), program dopln?m kontroln?m sou?tem. Ale
co ostatn? ??sti procesoru- ?asova?e, watchdog, AD p?evodn?k, UART? M? to
v?bec smysl?