Budoucnost

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:54 CET 2004

VS v kazdem pripade, matematika, elektrotechnika a fyzika za prvnich par
semestru je nezbytny zaklad pro el. praxi.
K temto teoretickym zakladum je pak treba pripojit praxi a to nejlepe
formou brigat (samozrejme v oboru, treba zacit pajenim
u nektere firmy) o prazdninach,
nebo i behem skolniho roku.
Urcite nestudovat dalkove (takto jsem studoval stredni skolu), to je jen
pasovani blbcu za hranice moudrosti
a je jedno o jakou skolu jde, denni studium je mnohem narocnejsi -> vic ti
da.
Studoval jsem VUT Brno automatizace a mereni a bez znalosti z VS so
nedovedu svoji praci predstavit.

	Slavek

PS: Behem studia jsem si od 2 rocniku pri skole vydelal vice jak 2x tolik,
nez jsem mel v praci pred nastupem na VS.

> Dobry den,
> mam takovy zajimavy dotaz, nyni chodim na stredni prumyslnou skolu
(automatiz. technika), tedka maturuju a chci si podat prihlasku na vysokou
skolu, presneji na elektrotechnickou fakultu cvut. Muj dotaz smeruje k tem
kteri uz jsou trosku znalci ve svem oboru...ma smysl studovat vysokou skolu
elektro (fel) v dnesni dobe? Myslim to tak, ze kdybych tedka sel nekam
pracovat (elektronika me bavi,ne tolik jako cj..to je asi videt :) tak neni
skoda toho trapeni,tech let co bych ztravil na VS a mezitim se nekde
zaucil, nekde v podniku? Vim ze bych nemel ze zacatku tolik $ a ani nevim
jestli by me nekde prijali, ale co ctu v inzeratech je zajem i o studenty
SS. Na tu VS se moc necitim...nevim jestli to zvladnu, tak jenom jestli se
nemam poohlednout po necem jinym... a taky me napada neco jako ze za tech
par let..tedy po 5,5 letech.. presneji za 6 let budou technologie
vyspelejsi daleko vic nez dnes a jestli bude jeste nejaka prace pro
technika :) ktery cerstve vystudoval, nema praxi v oboru...
> Posledni myslenka je mozna trosku utopicka :) ale co kdyz bude plno
elektronickeho materialu, plno stroju tak dokonale, ze jej nebude potreba
dale rozvijet... :) nebude tolik prace jako dnes ? :)
>  Dekuji za odpoved a za nejakou myslenku, ktera mi pomuze se rozhodnout
co dal....