publikace o chemii v elektronice ...

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

Diky za nazor

> 1) Rozhodne bych nechtel dat za knihu vic jak 300Kc, jelikoz bych ji
> nepotreboval kazdy den a pokud neco nevim a shanim vyjde mi levneji
knihovna
> nebo internet.

To bohuzel nejsem schopen ovlivnit (cena) - navic: chemie se na internetu
hledat NEDA ! O elektronice i hw je tam nepreberne informaci, opravdu ne tak
o chemii. Navic osobne bych na informace tohoto typu moc nesazel a neco s
cim jsem si mnoho hodin daval praci tomu nesveril ... ale je to pochopitelne
vec osobnich zkusenosti :).

> 2) Sehnatelnost ruznych chemikalii bych rozhodne stavel na jedno z
prednich
> mist. Jiz jednu knihu podobnou knihu mam (vysla jeste za totace tusim ze
se
> jmenovala Chemie v elektrotechnice takova ruzova) a v podstate bych asi
ani

Jasan, take si myslim, ze to by melo byt jedno z hlavnich poslani. Klasicke
drogerie specialky  jiz podle novely zakona o nebezpecnych latkach v
podstate ani nemaji smysl existovat a dusledkem toho je napr. fakt, ze v
Praze je pouze jedina drogerie (kousek od Dlouhe tridy), ktera nektere
zakladni chemikalie vede - ale zdaleka to neni co byvalo.

Preji hezky den, Simon Cihelnik