publikace o chemii v elektronice ...

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:48 CET 2004

Zdravim.

Ja bych urcite takovou knihu uvital, ale ne ze bych ji cetl, ale v pripade
potreby
proste do ni nakoukl. Ja chemik nejsem a popravde receno mi muze byt cela
chemie vzdycky ukradena az do chvile, kdy potrebuji neco odleptat, neco
prilepit
a buhvi kdy jeste (i kdyz vlastne pajeni je taky kus chemie).
Pak si sice matne vzpomenu, ze si mam nechat pustenou vodu a nelit vodu
do kyseliny, ale opacne aby nenastal problemek, nicmene co presne
vlastne delam je mi kolikrate dost zahadou a to asi neni uplne OK.
Tedy jakysi referencni manual do chemie pro lidi jako jsem ja na zadne
policce
elektronika jiste nemuze vadit :-). Ovsem o cene bych premyslel. Reknu
uprimne,
za 1000 kacek budu klidne dal v nevedomosti, za 500 ji navrhnu koupit v
praci,
ale nadseni neprojevim a za 200 koupim jednu domu a druha muze lezet v praci
:-).
Tedy sebelepsi dilo muze cena pohrbit - tak nutne tu knihu nepotrebuji,
vzdyt
se Vas prece mohu zeptat naprimo a pokud se Vam bude chtit, treba mi i
odpovite:-).

Kdyz uz nic jineho, vzdycky kdyz neco napisu, mam radost i kdyz to precte
treba
jen par lidi, za ten dobry pocit mi to stoji, nevim jak jsou na tom jini
autori. I kdyz
ja celou knihu jeste nenapsal - to by byla fakt draha legrace. A to prave
musite
zhodnotit jedine vy, jestli se take tou knihou osobne financne nezrujnujete,
to se
asi neda u tak specialni veci asi ani dost dobre odhadnout.

--
Jiri Bezstarosti

-----P?vodn? zpr?va-----