Hodiny s DCF77

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:41 CET 2004

Ja mam uz asi rok rucickove nastenne hodiny (H&H) s DCF a chodily me bez
problemu az asi od cca listopadu, prosince se obcas stane, ze se "zblazni" a
posunou se o x hodin mimo, ale minuty jsou spravne! Doma mi (aspon si to
myslim) zadny zdroj ruseni nepribyl, tak nevim co si o tom mam myslet. Ze by
chybicka vysilace? :o) Za nejaky case se zase seridi na spravny cas, ale docela
to trva!
JP