Tisk predloh DPS na folii na inkoustovce

Martin Novotny martinn
Středa Březen 17 14:29:05 CET 2004

tu fotocestu si delas sam nebo ju nechavas nekde delat ? ja uz
kolikatej rok to delam na pauzaku (ted v praci na laseru, ale kdysi
davno na ingoustu dooma) a zadnej problem (bucek brno).

ing. Martin Novotn?