nabijeci napeti u mobilu

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:27 CET 2004

No, to urcite zalezi na typu telefonu. Ja mam Alcatela a tomu pro nabijeni
privadim primo na konektor 12V ze zdroje ktery umi dat prez 20A (to same
jako autobaterie). Mobil stale zije :-)) Ja bych radil premerit co leze z
originalni nabijecky a prozpusobil bych se tomu.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ondrej Tesar - Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Sent: Friday, February 01, 2002 8:27 PM
To: Naprstek Jiri-R54332
Subject: Re[2]: nabijeci napeti u mobilu

Byl jsem kupovat baterku u p.Melichara a ma tam na prodejne
autonabijecky na mobily. Je to vyprodej v cenach 40-60Kc/ks. Ale je to
pochopitelne jen na starsi telefony. Tak me napadlo, ze bych koupil
nabijecku na nejaky jiny telefon se stejnym napetim a jen vymenil
konektor do sveho telefonu. Ale jak vidim, tak je to (dle soucasnych
vysledku vyzkumu)zatim nemozne. :-( Tedy bez toho, ze bych vykuchal
vnitrek te nabijecky a nacpal tam 7805.