Re: Využití PC ATX zdroje pro napájení zařízení

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:14 CET 2004

Take mne by zajimalo zda nekdo experimentoval s moznosti regulovat PC
ATX zdroj. Mne by stacilo pohybovat se od 5V do 40V a presnost na
vystupni napeti neni velka. Pouzit to pouze jako zdroj pripravujici
napeti pro stabilizator. Proste vyuzit existujici zarizeni, vzhledem
k vykonum malych rozmeru a nizke ceny.

Rad si vyslechnu zkusenosti.

Radek

Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz