Re: Vyuzití PC ATX zdroje pro napájení zarízení

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:32:35 CET 2004

  Zdravim!

 Ja jsem jednou predelaval AT zdroje na 9V vystup (z puvodnich
12V). Bylo to reseno jenom zmenou odporoveho delice v sp. vazbe
a zmenou sp. vazby pouze z 12V vystupu. Podle mne ta regulace
jde v pohode, ale ma omezeni:
 - nesmite jit priliz nizko z vystupem (aby nejel "naprazdno")
 - zdroj je vhodne zatizit
 - napeti jenom snizovat vuci puvodnimu (nebo alespon ne prilis
   zvysovat - max. tak 20%: kvuli napeti kondenzatoru a Schottky
   diod)
 - neprekrocit puvodni proud (prebuzeni vystupni tlumivky, prurez
   vodice)

  S pozdravem
                                         Igor

-------------------------