PCMCIA - ISA

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 14:26:06 CET 2004

Omlouvam se, nazachytil jsem zacatek t?to rozpravy a tak nevim jaky
radic PCMCIA chcete pouzit. U nas je k dispozici CL-PD6710, pouzity v
miteROUTER-WT, viz http://www.mite.cz/miterouter. Obchodni info, viz
prodej@mite.cz.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz
----------------------------
MITE Hradec Kralove, Ltd.
Veverkova 1343
CZ - 500 02  Hradec Kralove
Czech Republic
tel.: +420-49-5813-252
fax: +420-49-5813-260

From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of craycz@email.cz
Sent: Sunday, January 27, 2002 8:36 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: PCMCIA - ISA

tem kterym jsem poslal zapojeni prevodniku PCMCIA na ISA si stezovalo ze
nemuze nikde sehnat ten klicovy integrovany obvod taky jsem se pokousel
ale nikde jsem neuspel ted mam moznost mit vetsi mnostvi(50-5000 kusu za
cenu 250 a nize) jineho IO ktery je k tomu urcen, znamena to novy navrh
a novy plosny spoj, ja se do do toho budu poustet kvuli budovani
bezdratove site s PCMCIA kartama ale nechce se mi kvuli 20 kusum kupovat
50 kousku
tak pro toho kdo by mel zajem at posle mejla, vzorek dostanu asi do 14
dni, navrh zapojeni a navrzeni plosnaku a jeho vyroba potrva asi mesic
tak po te dobe bude k dispozici IO a zapojeni
tim by se cena redukce pohybovala- 400 kc soucastky 250 kc plastovy
konektor s vyhazovakem na PCMCIA 250 kc(lze videt u me doma nebo az
nekde ukradnu digifoto tak muzu poslat fotku) na jednu kartu a na dve
karty 380 kc + plosny spoj (obousrany prokoveny pozlaceny) ja osobne
bude delat serii 20kusu univerzalnich desek kde konektor na PCMCIA bude
na ISA karte pristupny ze strany slotu a kabelem do 3,5" pozice
(vic desek=lepsi cena )
david

---
   ---------> Created by Email.cz