PCMCIA - ISA

Patrik Augustin patrik
Středa Březen 17 14:28:10 CET 2004

a proc to neudelat rovnou na PCI sbernici.Pokud by to bylo na PCI tak bych
do toho sel.
Patrik Augustin (servisni technik)
augustin@essoft.cz , patrik@essoft.cz
www.essoft.cz
ICQ:30909982 , 81698436

----- Original Message -----
From: <craycz@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, January 27, 2002 8:36 PM
Subject: PCMCIA - ISA

> tem kterym jsem poslal zapojeni prevodniku PCMCIA na ISA si stezovalo ze
nemuze nikde sehnat ten klicovy integrovany obvod taky jsem se pokousel
> ale nikde jsem neuspel ted mam moznost mit vetsi mnostvi(50-5000 kusu za
cenu 250 a nize) jineho IO ktery je k tomu urcen, znamena to novy navrh a
novy plosny spoj, ja se do do toho budu poustet kvuli budovani bezdratove
site s PCMCIA kartama ale nechce se mi kvuli 20 kusum kupovat 50 kousku
> tak pro toho kdo by mel zajem at posle mejla, vzorek dostanu asi do 14
dni, navrh zapojeni a navrzeni plosnaku a jeho vyroba potrva asi mesic
> tak po te dobe bude k dispozici IO a zapojeni
> tim by se cena redukce pohybovala- 400 kc soucastky 250 kc plastovy
konektor s vyhazovakem na PCMCIA 250 kc(lze videt u me doma nebo az nekde
ukradnu digifoto tak muzu poslat fotku) na jednu kartu a na dve karty 380 kc
+ plosny spoj (obousrany prokoveny pozlaceny)
> ja osobne bude delat serii 20kusu univerzalnich desek kde konektor na
PCMCIA bude na ISA karte pristupny ze strany slotu a kabelem do 3,5" pozice