Leptani DPS.

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

No, tohle chapu, jen jsem to asi zatim nezazil :-/.
Nen? to zhruba tohle: mam treba 4 soucastky v
 serii pripojene treba na VCC a puvodne se to
pripojovalo treba k VCC treba mezi 2. a 3. soucastkou, po RATSNEST se to pripoji z mista nejblizsiho k tomu VCC? /snad se to da po me pochopit, jinak bych asi potreboval *.sch pred
 a po/.
BTW. nejak se mi do toho vloudil sexualni
 podtext

diky Ivan /jinak mi to celkem mysli :-) /

---
To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve dvou za cenu jednoho.   http://www.email.cz/oskar