dakujem za radu

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

Hi,

tak som prave uspesne vyrobil plosak, najprv som ho vytlacil spoje na
klasicky papier, z toho som to cez klasicky kopirak prekreslil na cuprexid,
obtiahol 1-milimetrovou fixkou, vlozil som ho do chloridom, nechal som ho
tam asi 45 minut(chlorid som nezahrieval, mal som ho v umelohmotnej nadobe),
potom vytiahol a oplachol par krat vodou. Vysledok uzasny. Ziadne
podleptanie. Co ma prekvapilo, myslel som, ze bude treba odstranit ten
obrazec nakresleny fixkou, ale on zmizol, ostala iba cista med.

teraz uz len spravit otvory (ako ked nemam vrtacku?), naletovat suciastky a
zosilovac na walkman budem mat hotovy.

vsetkym ktori mi poradili moc krat dakujem

s pozdravom
Michal Hole?