Snad ne moc OT - ma nekdo zkusenost s DVD a videem Grundig?

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:23:20 CET 2004

Chci si koupit DVD prehravac a videorekorder.
Mely by byt od stejne firmy a pokud mozno se stejnym designem (budou stat na
sobe). Melo by to mit bezne technicke parametry, navic sirka by nemela
presahnout 40cm, aby se to veslo do skrinky pod televizorem.
V mistnim qelbu jsem videl video Grundig Vivance 45 (na cenovce bylo
oznaceni GV 3045 Hifi Silv 6997Kc) a DVD prehravac Grundig Livance (GDV 130
A2 6997 Kc).
Siroke to je 37cm (bezne DVD prehravace jsou siroke asi 43cm).
Grundig je IMHO dobra znacka, cena by mi vyhovovala, do skrinky se to
vejde - vecer si to chci koupit.
Je tu nekdo, kdo si mysli, ze existuje vazny duvod, proc bych si to kupovat
nemel, popr. ze jinde je to podstatne levnejsi?