Ruseni - PC zdroje a CBcko

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

Nevim jestli to je to co hledate ale slusny program pro PC udelal
treba philips, tusim ze se to jmenovalo Free speech. Mam to nekde
doma vyzalohovane. Melo to ale kolem 70Mb a zvladlo to standartne jen
ang. Pro ovladani PC a urcitych aplikaci to bylo docela funkcni.
Kdysi jsem to stahnul nekde na netu, ale je to uz davno a tusim ze to
asi uplne free nebude.
> Od: "ing.Jaroslav Kotlaba" <kotlaba@zpa-pecky.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Thu, 12 Dec 2002 10:07:06 +0100
> P?edm?t: Re: hlasove ovladani
>
> ......vim jak spolehlive to funguje na mobilech nebo ruzne programy
na
> PC.......
>
> Nebyl by nekde ke stazeni free program?
> Jen tak bych si s tim trochu pohral.

Jak u pumpy nakoup?m, tak z mobilu vol?m. Natankuj si mobil u Aralu.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.aralkonto.cz