Silnoproude schema

Vladimír Volák volak
Středa Březen 17 14:23:03 CET 2004

Pokud chcete spinat stykacem, tak k nemu pouzijte nadproudovou ochranu,
napr RP-100, doda kdejaky velkoobchod s elektromaterialem. Je to vlastne
jen "snimac proudu", pri prekroceni rozepne kontakt a ten vradite do
serie s ovladanim stykace.
Taky existuji kombinovane spoustece s nadproudovou ochranou
integrovanou, ridte se podle prostoru, ktery mate k dispozici.
Jako zakladni udaj potrebujete proud motoru pri zatizeni, mel by byt na
stitku.

Vladimir

-----Original Message-----
From: Ales Prochaska [mailto:prochaska@alsoft.cz]
Sent: Thursday, December 12, 2002 2:32 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Silnoproude schema

Je to mozne. V realnem provedeni je to krabicka z packou, kterou se ten
motor zapina. Rad bych tu vypinacovou cast nahradil stykacem, ale nevim,
co mam udelat s tim zbytkem. Jestli se misto ni da pouzit jistic nebo
jestli mam koupit neco specialniho nebo to nechat trvale zapnute a
stykac proste predradit. Nebo jestli je to nejaky druh spoustece?

Ales Prochaska

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.

---