ISP a AVR 1200

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

Zdravim,
ak tento mail je reakcia na moje problemy s ISP programatorom, tak niekto to
tu uz napisal presne, A znamena uz rozbehnuty interny oscilator od vyroby.
Doma som trochu laboroval, najprv som skusil pripojit externe napajanie.
povodne som to napajal 5 V priamo z pocitaca, PC -> AVR -> programator /zem
PP a programatora som rozpojil/. po pripojenie ext. napajania a prepojeni
zeme programatora a PP sa to rozbehlo. tak som skusil este raz napajanie z
PC ale s tym, ze zem PP a programatora su spojene a ono, kua jedna, mi to
funguje.
evidentne je tam zemna slucka - preco to je teraz funkcne ... nuz neviem
preco mi skor bezala 8535 a 1200 nie, to netusim takisto
pr