_Dalkove_ovládání

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:22:57 CET 2004

| Odes?latel: MK <info@mcu.cz>
| Doslo k jedne zmene - download je umoznen pouze registrovanym uzivatelum
-
| je to obrana proti hromadnemu downloadu, ktery je schopen totalne zahltit
| WWW i MySQL server. Tento hromadny download byl posledni dobou provadel
| pomerne sofystikovanym zpusobem - kazde spojeni melo  podstrcenou jinou
IP
| adresu. A bohuzel jsem nenasel realnou metodu jak se tomuto branit.

Jelikoz mi z ATM nejde v podstate nic stahnout (a to ani z linuxoveho
linkse - to bylo jedine, cim jsem si v linuxu mohl zabrousit), chtel bych
se zeptat, jestli by bylo mozno mit autorizovany pristup pres FTP. Proste
mi to pod woknama stahnout nejde, a pod linuxem taky ne. Mozna snad web
mirrorem (ale je otazka, co ty javascritpy).

Dekuji, JL.