SDL konektor AMP - kde koupit?

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:35:52 CET 2004

Nevedel by nekdo, kde sehnat krimpovaci konektory typu SDL (Shielded Data
Link) na kabel, vyrobce Tyco-AMP, viz
http://catalog.tycoelectronics.com/TE/bin/TE.Menu?M=MENU&ID=10723&LG=1&I=42
(mozna se odkaz zalomil, nutno pak rucne prepsat)? Konektor vypada jako
RJ-45, je ale sirsi a pridrzne "packy" ma po stranach. Pozadovane mnozstvi
jeden nebo nekolik malo kusu....

Mimochodem: ty konektory maji moznost ruzneho klicovani (napevno uz z
vyroby), bohuzel na stupidnim webu AMPu se mi nepodarilo jednoduse najit to
spravne podle meho vzorku. PDF datasheety jsou prevzate snad z vykresu A0 a
na obrazovce se nedaji prohlizet. Tisknout je kvuli tomu nechci...

Diky

Jirka