Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Tony clouseau
Středa Březen 17 14:35:42 CET 2004

> presahem zaruseno cele CB pasmo. Nehlede na letadla co sestrelis a lode co
> potopis. Byt majitelem takoveho modelu, pekne bych se na Tobe zahojil...

Martine neblazni, modelari uz davno nejsou takovi sebevrazi aby litali na
27Mhz...
neznam jedinyho ktery by z tohohle pasma neutekl, diky CBckarum je to na
rizeni modelu nepouzitelny, a modelari pouzivaji pasmo 35 a 40Mhz
Na 27mi zustaly jen detsky hracky, takze maximalne se muze stat to, ze
nejakej capart zahodi auticko do kanalu s tim ze mu to porad nejak blbne..
:-)
Tony OK1HMA