Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:35:43 CET 2004

Ahaaaaaa, tak proto uz mesic cekam marne pozvanku.
Fakt dobry. :-)))))))

Raven

Byvalo to tak, ze meri dva vzorky a pokud se lisi (nevim o kolik),
zobrazi nizsi z nich s poznamkou "snizena presnost". Takze policajti
rychlost znaji, ale mereni je neprukazne. Fintu s brzdenim pouzivam
kdykoliv si toho vcas vsimnu a zda se, ze stale funguje.

Ales Prochaska