Digi sat

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 14:31:23 CET 2004

> U kanalu se udava v tabulkach bitrate a 27500 je nejvyssi cislo.

Aha, takze to bude nejspis tak, ze do jednoho kanalu nacpou multiplexem
nekolik streamu. Kdyz tam tech programu daji hodne tak ta kvalita
pujde hodne rychle dolu.

> To doufam ze aspon kodujou do vetsich rychlosti nez to dela digitalni satelit.

Digitalni satelit nic nekoduje ;-) Czechlink ma na Kavcich horach MPEG encoder a satelitni
uplink. Kvalita jakou dostanete je tedy stejna jako maji dalsi distribucni strediska.

J.S.