Digi sat

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:48 CET 2004

On Tue, Apr 02, 2002 at 04:20:10PM +0200, Jakub Slajs wrote:
> Zdravim,

> Muzete to nejak rozvest? Do dig. satelitu nevidim ale ta predchozi informace se
> mi prilis nezda. MPEG-2 videostream se koduje v rozsahu 1-15 Mbps (pouze video)
> a bitrate z vasi strany tezko muzete ovlivnit. Navic mam takovy dojem, ze minimalne

U kanalu se udava v tabulkach bitrate a 27500 je nejvyssi cislo.

> CT [1|2], Prima a TV3 pouzivaji satelit (prostrednictvim fy Czechlik) pro distribuci
> sveho signalu na terrestrialni vysilace takze i analogove vysilani vychazi ze stejneho

To doufam ze aspon kodujou do vetsich rychlosti nez to dela digitalni satelit.

> MPEGu. Ty artefakty vysokych frekvenci v obraze by pak byly v analogovem vysilani
> jeste patrnejsi.

Jo obcas jsou televizaci takovy prasata. Jednou jsem se koukal na Simpsony a
videl jsem na tech hranach taky artefakty. Ale nebyly tak vyrazny jako u
digitalniho satelitu. Tak mi hned bylo jasny ze to nekde digitalne
zakomprimovali a rozkomprimovali.

--
Karel 'Clock' Kulhavy