PIC16F628 @ 2-3V ?

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:29:16 CET 2004

Diky za rady,

ale nakonec to asi vyresim jinak - v te aplikaci uz je menic na 5V, tak na
nej pripojim i ten PIC - chtel jsem se tomu puvodne vyhnout {kvuli odberu,
zalezi na kazdych par set mirkoA), ale alespon pro tuhle prvni serii to tak
udelam. Nejspis by ta ne-LF verze fungovala take spolehlive, ale jistota je
jistota..

> by se pokud je to velice lacine asi takove testy nevyplatily. Ony se take
> vyplati jen v pripade, ze opravdu neni kde ty LF vcas vzit :).
btw presne o to jde ;-)

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> [...]
> proverenim, pripadne vyberem kusu.
>
> Jinak kazdy vyrobce ma jiste nejakou rezervu, tedy pobezi to i pri mensim
> napeti nez vyrobce udava, ale uz to nikdo negarantuje.
>
> Oscilator dejte HS, ten nabehne ochotneji nez XT.
>
> Asi tak to vidim ja, ale stejne je to dost velke chozeni s pomlazkou
> po potencionalnich prusvizich i kdyz dukladnymi testy bych si uz dovolil
> rici, ze se udelalo pro spolehlivost maximum (tedy mimo sehnani LF verzi).
>
> Ted uz je jen otazka, jestli to nejsou chipy do nejake hricky, kde vubec
> nezalezi na tom, jestli to skonci na polovibitych ci vybitych clancich.
Tam