PIC16F628 @ 2-3V ?

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:44 CET 2004

> uva?aemyj tovari??. analogov? vinilov? desky maj? tak vysokou hustotu
datov?ho
> toku, ?e se z toho mohou modern? PC pod?lat a proto se pou??vaj? v?elijak?
> podvodn? form?ty, kter? oblbuj? u?ivatele. zlat? st??brn? analog.
> kdyby p?n b?ch cht?l, tak m?sto ?e?i na sebe prd?me digit?ln? (prd=l,
neprd=o)

:))). Dojemne.

To si fakt nemuzete odplivnout nekam jinam nez do konference ?
Posledni dobou se vytraci odpovedi lidi, kteri vedi o cem co je.
A myslim, ze je to jen z duvodu, ze se proste odpovida, jak se
odpovida (dobre to jiz bylo vystizeno v jinem mailu), ze kdyz
se nekdo na neco zepta, nejaky pseudoexpert ho strha a udela
z nej vola. Fakt to neni ucelem umet vsechno a tak kde tecou hodne
velke proudy, je vysoke napeti atp. se treba ja necitim zrovna
v kramflecich, protoze proste tohle neni to moje. Zrovna tak kdokoli
jiny nemuze vedet vsechno. Ale fascinuji mne odpovedi lidi, kteri
najednou, kdyz nahodou neco vedi ci si nekde precetli, jsou desne
chytri a misto aby nekomu pomohli, protoze chce pomoci kdyz si neni
jisty, jeste ho nekdo zaslapne poradne do blata, aby uz se priste radeji
ani neptal, pokud nechce sliznout posmesky.

A ted k Vasi odpovedi. Kdyz uz o digitalnich vecech vite absolutni hovno,
trpite rozdvojenim osobnosti a neumite se chovat slusne, nebudu se o to
vuci Vam snazit ani ja a Vase vystupy budu s klidnym svedomim splachovat
rovnou kam patri.

--
Jiri Bezstarosti