Co to je Tranzistor 7505. kde to koupit - cim to nahradit ?

xaos@backdoor.cz xaos
Středa Březen 17 14:25:53 CET 2004

Hello Zdenek,

ZA> Ja bych rekl, ze to pravdepodobne bude 7805 stabec, a to ze
ZA> skrz nej vede cara, za to muze asi autor co kreslil schema. A
ZA> teoreticky jestli to bude mit do 100 mA odper tak by tam
ZA> mohl byt 7805L stabec, ktery je v pouzdre tranzistoru TO92,
ZA> klasickeho univerzalni BCecka.

ZA> Znam taky nekoho kdo kresli schema, tak ze taha draty pres soucastky,
ZA> on se podle toho rucne lepe navrhuje plosnak, ale vypadato hrozne.

ZA> S pozdravem
ZA>              Zdenek Aster

to mne take napadlo ale chyba v oznaceni to neni, protoze mam druhe
schema jineho zapojeni lcd na pic a ma to tam taky ... 7505 .......
na inetu jsem nic jako 7505 nenasel ...... bud to je obycejny tr. nebo
stab ...... a ted co ? dle schemata by to snad mohl byt stab. protoze
do pic nenapalim 10 v . ale co to napajeni max ? napaji se take 5
volty ale nekde tam je treba nejak 8.5 voltu ci tak nejak .........

--
Best regards,
 xaos                            mailto:xaos@backdoor.cz