Co to je Tranzistor 7505. kde to koupit - cim to nahradit ?

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 14:27:35 CET 2004

Dobry den,

dle schematu to bude trisvorkovy stabilizator, MAX232 ma napajeni 5V tak, ze
zadny problem a napeti pro seriovou linku si 'vyrabi' MAX232 svymi
nabojovymi pumpami - proto je ovesen kondenzatory.....

s pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r. o.
Jatecni 847
415 01 TEPLICE