Jednodusi multimetr

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:09:38 CET 2004

Ahoj,
mam taky Metex, 4650B, uz 10 let a taky mi to obcas dela.
Taky kdysi dostal kopanec cca od 10 kV, ale tenkrat mi to
v Brne opravili. Jo a taky mi tam uz vymenovali praskle sklicko.
Souhlasim i s tim, ze u novych meraku je dlouha rekcni doba
pro "propiskavani" - blbe se s tim dela. (mam takovy metex v praci)
			Petr Vojacek