Termostat

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:09:37 CET 2004

On Mon, 10 Sep 2001, Kadoun Vaclav (RBCB/TEF6) wrote:

> [...]
> presne na tu desetinu stupne, ale aspon aby to melo takove rozliseni...
> Vsechno co jsem prozatim nasel je max. na cele stupne.
> 	Merit to muzu cimkoliv (termistor, dioda, nebo treba Dallas), topna
> spirala ma de odbocky, tj. 2x50W a cele je to izolovano polystyrenem...
> puvodni zapojeni je analogove s perlickovym termistorem a MAA741, ale je to
> veeelice citlive na nastaveni, nema to zadnou cejchovanou stupnici a dost
> nepriznive se projevuje setrvacnost regulacni smycky...
>
> 	Nemate nekdo tip na existujici konstrukci nebo na vyrobce takove

Musi to byt digitalni ? Nestacilo by analogove s digitalnim zobrazovacim
vystupem ? Treba proudove cidlo B511N (ad590) nastaveni potenciometrem
aripot viceotackovym -> vysledek dva nalogove signaly ktere zpracovava
komparator a ridi optotriak ktery spina topitko dale prepinac tech analog
signalu na digitalni voltmetr ktery ukazuje aktualni/nastavenou teplotu.