Dotaz - ohybacka

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:08:49 CET 2004

Male i vetsi ohybacky jsou na www.conrad.de a jedna je na
http://www.cmail.cz/lise/lise/ohyb.htm, ovsem necekejte, ze ceny budou
vyrazne nizsi, nez u tech velkych.
Odkaz na vyrobu amaterske ohybacky jsem nalezl take v Udelej/Urob si sam
c.4, coz je IMHO zacatek 70 let minuleho stoleti. Nema nekdo z pritomnych
naslouchajicich toto cislo a nebyl by ochoten uvedeny clanek naskenovat ci
okopirovat? Dekuji.
--
Rotta
P.S. Z Conrada pouzivam tu nejmensi ohybacku, ktera se jmenuje BiegeBoy, ma