jeste jednou ultrazvukove piezomenice :)

Radim_infos2 radim2
Středa Březen 17 12:08:52 CET 2004

> [...]
> chvilinku

> vyschlych
>
> Zkuste si do stareho zesilovace pustit CD kde je hodne impulsnich vysek a
> uslysite.

> myslite
>
> Nejde o ustalene hodnoty, ale o ten impulsni provoz. Pokud mate dva
> tranzistory nad sebou (jako v konc. zesilovaci), nikdy tyto tranzistory
> nemate v jejich pracovnich podminkach, pokud tam pustite obdelnik (a vubec
> nemusi byt +/-Ucc na vystupu) a podivejte se na proudy co tecou do tech
> koncovych tranzistoru, nejlepe osciloskopem. Pak zacnete leccos chapat.
Sice se nejmenuji Pavel Dudek ,ale teorie nf zesilovacu je mi celkem znama.
Test obdelnikovym signalem vubec nezatezuje koncove tranzistory na plny
vykon.
P=U*I z cehoz plyne ze nejvetsi prikon na koncovych tranzistorech urcite
neni
pri buzeni obdelnikem.
Tvar obdelniku na vystupu ukazuje spis na stabilitu a rychlost prebehu
zesilovace.
Urcite ne na vykonove moznosti zesilovace ,ale toto je stejne plana diskuze.
Puvodne jsem spis poukazal na to ze pokud nebudete polovodic pretapet nad
rozumne meze tak se vam nemuze CPU zpomalovat.
S pozdravem Radim

>              Jaroslav Lukesh

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.