filtr na monitor

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:48 CET 2004

| Odes?latel: Martin.Landa@pvt.cz
| Sef dostal novy monitor SONY Trinitron 17" (konkretni typ nevim) a na
| obrazovce zhruba ve tretinach jsou vodorovne cary (pry je to vysada
| trinitronu). Obraz mi pripada vypoukly jakoby smerem do monitoru a pri
| pohledu z boku na obrazovku mi pripada to sklo byt nerovne (mozna kvuli
| odrazum svetla) asi jako povrch sklenene cihly.

Ted se divam zboku ke kolegovi co ma taky placateho trinitrona, jo, mate
pravdu, je to rovne asi jako sklenena tabule ze stredoveku. To prohnuti
dovnitr si myslim je psychologicka zalezitost, nicmene LCD mi prohnute se
byti nezda, takze to sklo maji pekne krive prohnute.....

Ty prouzky tam fakt jsou, to je tdano technologoo trinitronu, ty dratky
musi neco drzet, jinak by se chvely.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler
"Kdo nesouhlas? s n?mi, podporuje teroristy" -- G. Bush jr.
"Kdo nejde s n?mi, jde proti n?m"            -- komunist?